page_banner

nutizie

Specializatu in a pruduzzione di alcolu propargyl, 1,4 butynediol è 3-chloropropyne

Status di sviluppu è analisi di prospettiva di l'industria di l'alcool propargyl

Status di sviluppu è analisi di prospettiva di l'industria di l'alcool propargyl

L'alcool propargyl hè altamente tossicu?Chì ci hè a prospettiva di sviluppu di l'industria di l'alcolu propargyl?Alcolu propargyl, chjamatu 2-propargyl-1-alcohol, 3-hydroxymethyl acetylene è etinyl metanol, cù formula molekulari C3H4O è pesu molekulari di 56,07.Hè un liquidu trasparente incolore cù l'odore di foglie fragranti.Hè faciule fà giallu dopu un almacenamentu longu, soprattuttu quandu espunutu à a luce.Hè un liquidu inflammable, facilmente solubile in acqua, alcolu è etere.Pò esse usatu cum'è eliminatore di ruggine, intermediu chimicu, inhibitore di corrosione, solvente, stabilizzante, etc.

Status di sviluppu è analisi di prospettiva di l'industria di l'alcool propargyl in Cina

L'alcolu propargyl hè una materia prima chimica impurtante, chì hè largamente utilizata in i campi di a medicina, l'industria chimica, l'electroplating, i pesticidi, l'acciaio è a sfruttamentu di l'oliu, etc. cù un altu valore aghjuntu, hè generalmente preparatu da a reazione di formaldehyde è acetylene.

In Cina, l'alcolu propargyl hè principalmente usatu per sintetizà materie prime farmaceutiche fosfomycin sodium, fosfomycin calcium, SULFAPYRIDINE è u pesticidi chlorhexidine, cuntendu circa 60% di u tutale;Circa u 17% di l'agenti di nichel veloce è i brillanti sò utilizati per l'electroplating (l'agente di u nivellu è u splendore di longu azione sò 1,4-butynediol, ma a luminosità hè debule);U sfruttamentu di l'oliu cuntene circa 10%;L'industria metallurgica conta circa 8%;L'altri industrii cuntenenu circa 5%.

In 2019, a dumanda di a Cina per l'alcool propargyl era 5088.9 tunnellate, cù un aumentu annu di 7.3%;In u 2020, a dumanda di l'alcool propargyl di a Cina era di 5353,5 tunnellate, cù un incrementu annu di 5,2%;In 2021, a dumanda di alcolu propargyl in Cina era di 5717,8 tunnellate, cù un aumentu annu di 6,8%.

BASF hè u principale fabricatore di alcolu propargyl in i paesi stranieri, è i principali pruduttori domestici include Shandong dong'a fengle chemical, Henan Haiyuan fine chemical, Henan energia è gruppu chimicu Hebi Coal Chemical, etc. L'imprese di pruduzzione -butanediol anu certi vantaghji di u costu si usanu u metudu di ricuperazione di i prudutti di l'alkynaldehyde à bassa pressione per pruduce l'alcool propargyl.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022